miércoles, 14 de mayo de 2008

YA TA

Ayer quedé con Nori, la intención, acabar corderu y echai un vistazu a chumi-churri, lleguen les 3:30 y menudu dia, llueve, ta encapotao...y na apaez Nori, que toro, vamos pa´riba, venga, sino tomamos un cafetuku en Anzo y vamos a entrenar un poco, cafetuku?, cuando me di cuenta taba con los gatos puestos y atau, preparau pa acabar ya la via, llego a la reunion de chumi-churri, porque corderu tovia nun la tenia, preparoi la cuerda a Nori pa que suba yumareando, al mas puru estilo huber en el capital, a los 3 min, allí tabemos los dos, colgaos de una reunion, de unes cuerdes que lleven un añu tiraes debajo de friirai, a escasos 15m del suelu, charrando, mientras caia agua sin control (por suerte el segundu "cortu" porque largu nun tien na jeje,no deja que te mojes) si nos viese la gente, a dos guajones colgaos por ahi arriba, con un taladru, cepillu, martillu, llave... que pensarien de nosotros, y los vecinos?,na en fin, ye lo que hay. Vamos al turrón.

Después de estudiar la jugada, zas, reunión puestas, bajo ella (dios que mieu, pero si la acabo de poner yo, que pasa que no me fio de los parabolt, o de mano que akaba de apretalos) y ente los dos, vamos mirando onde queden mejor, así ye como al mas puru estilo "benito y cia trabayos verticales" acabose corderu a la estaca.

Toa esta historia pa la via ye porque desde fae mucho tiempu que tenia gana de acabala y mucha gente me decia que la acabase de una puta vez, pues ya ta!, ahora queda el trabayu de relojeru, el facer que funcione, pero no se yo si eso tara a mi alcance..., pero bueno pa eso tan los frikis pros jeje.
metiendo el ultimu parabolt
Nori Huber en acción!

3 comentarios:

fran.martin dijo...

jamón de bellota charro de primero y corederu a la estaca de segundo. Que gran combinación. Ya era en"hora"buena

mon dijo...

Falta la sidra chavales. Y para calentar la espicha. Un saludo.

Minutu Uno dijo...

ya teníes ganes eh toro, ahora a ver si teneis fuerces pa facela, que por lo que me cuenten va a ser un pepino de vía, pues nada a disfrutala, y enhorabuena.