miércoles, 16 de julio de 2008

ENCALOMES


Nun tenia fotos de Rioseco, pero val está que ye de na mas bajar, jeje. La dieta cantabrica...

Bueno, paez que después de un tiempu sin encalomar, empiecen a caer ya les vies probaes. El doblete de manolete se hizo realidad, si bien, Boza ya liquido el sabado, y gracies a él, pude facelo yo ayer, si ye que la motivación que tien ye abrumadora, si no tien un deu del pie jodiu, y tovia si clava en Rioseco a pillame y facer unes seriukes en top, ole, ole y ole Boza, gracies, la cordada manolete esperemos que nos de muches tardes de buenes faenes...
Uno que ta como un animal (siempre lo tuvo, pero ahora mas oisti!) ye el Miguel, después de venir de Rodellar acaba con Nuevas Ilusiones haciendo la 3ª repetición y primera espartana (bueno segunda, que Pablin ye tambien espartanu, aunke nun sea de esta cuenca...), cambiando de terciu, el guaje de pola, Dani, encaloma la trave del monodedo en los bloques de teverga, y acabo les noticies fanatiques con Furras, que fae El Iman, también en Rioseco, si ye que esti sector ta de moda, na tien que envidiai a El Pati en Catalunya, la gran boveda en Rodellar, etc, etc, etc, jeje.


¡CUANDO YODA HABLA, PALABRES DIZ!!!



Bueno y pa acabar la cronica, un que nun pue escalar ye el Tino, que anda liau, pero pa que se motive nombrolu también, hay que rompeyos el mangu la pala, que los quesitos sean de a kilo toro, MOTIVACIÓN!!

5 comentarios:

Minutu Uno dijo...

vaya como os cuidais después de un día de escalada eh, tais como toros, un saludo a todos.

David villoria dijo...

-jairo con el entrenador que tengo y la dieta que me recomendo que ye la que ficisteis el otru dia en buhos esti añu nun salgo de v+.
un slaudu y a seguir machacando toro (villoria)

David villoria dijo...

Jairo soy villo comentate de que esa dieta de buhos ye la que me rcomendo el que tienes a tu izquierda,a siuqe como puedes ver no se no se como me prodra ir esti verano.
Tenemos a el fotografo(diego vega) con un pie chungu retorciolu debe de tenelu medio esginzau
un saludu y a seguir actualizando

David villoria dijo...

-Vaya mialagru pa tino que nun te en la comilona de el alba ¿que sera el que se ofrcio pa sacar la foto y que todos pensemos que lo de le nun son les comilones? yo confio en que te faciendo la nueva dieta que me recomendo y que te entrnando a la sombra y que esti añu nos sorprenda.
venga toro a cuidase

Anónimo dijo...

soy villo mira esti blo y ponlu perai http://alpergensbarvilloria.blogspot.com/
ye del pergens bar villoria